Kundeinformation om coronavirus

Sidst opdateret 20/01/21

I disse tider, hvor nyhederne domineres af coronavirus, ønsker vi at fortælle dig, at vi implementerer forbedrede protokoller, som skal hjælpe med at garantere din sikkerhed samt fleksibiliteten i dine lejereservationer.

Vores kunders og medarbejderes sikkerhed er af afgørende betydning for os, og vi følger nøje nyheder, information, rådgivning og vejledning fra WHO og de lokale myndigheder angående spredningen af coronavirus. Vores fokus er at sikre, at vi opfylder kundernes behov, samtidig med at vi gør vores del for at holde dig og vores medarbejdere sikre.

Er alle dine udlejningsstationer i Danmark åbne?

Som en del af den globale indsats for at hjælpe med at begrænse spredningen af Coronavirus, kan de seneste statslige restriktioner mv. have medført, at vi har lukket nogle af vores udlejningsstationer. Disse ændringer fremgår af vores bookingkanaler. I det usandsynlige tilfælde, at en udlejningsstation lukker mens du reserverer, vil du blive kontaktet og hjulpet af vores team.

Disse udlejningsstationer er åbent for tiden:

 

Kan jeg annullere en ny eller eksisterende reservation uden beregning?

Skulle du have brug for at annullere en reservation, afstår vi fra annulleringsgebyrer for reservationer.

Vores fleksible annulleringspolitik gælder som følger:

  • Gratis annullering/fuld refusion op til 24 timer før den dag, din reservation skulle begynde.
  • Du kan annullere reservationer med betal ved afhentning (betal senere) op til det tidspunkt, din leje skulle starte.
  • Hvis du annullerer med mindre end 24 timers varsel før dagen for din leje, modtager du en fuld refusion minus det laveste af i) 1 dag af din reservationspris eller ii) et fast gebyr afhængigt af det land, du bestilte i (DKK 485, NOK 645, SEK 693, £60, €65, CHF76).

Der gives ingen refusion i tilfælde af udeblivelse, og der kan blive opkrævet et gebyr.

Tager Budget yderligere forholdsregler for at hjælpe med at reducere spredningen af Coronavirus?

Vi følger nøje de råd, som WHO giver omkring vi kan kan bidrage til at reducere spredningen af COVID-19.

For at hjælpe med at beskytte vores medarbejdere og kunder opfordrer vi til regelmæssig håndvask og brug af hånddesinficeringsmidler, hvor det er muligt. Vi har også forbedret de, allerede grundige, rengøringsteknikker i vores køretøjer efter hver udlejning. Vi lægger særlig vægt på steder, folk berører, såsom rat, dørhåndtag og andre hårde overflader.

Vi opfordrer alle vores kunder til at holde sig opdaterede omkring den nyeste udvikling fra WHO og Sundhedstyrelsen.